poniedziałek, 27 października 2014

Taylor Swift - Nigdy się nie zmienię!


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/Taylor_Swift_Speak_Now_Tour_2011_4.jpg
Piosenkarka postanowiła uspokoić swoich fanów i w ostatnim wywiadzie stwierdziła, że nigdy nie zmieni sposobu, w jaki tworzy swoje piosenki.

Amerykańska piękność ostatnio zmieniła brzmienie i styl (zdecydowanie mniej w nim teraz country), ale nie oznacza to, iż przestanie spisywać własne doświadczenia i nadal głównym tematem jej utworów będą przeżycia z jej osobistego życia.

Jak twierdzi: - Moje brzmienie uległo zmianie, mój styl również, podbnie jak wiele innych elementów mojego życia, ale wciąż inspiruje mnie moje życie i to o tym traktują moje piosenki.

- To ciekawe, że sposób pisania przeze mnie utworów nie zmienił się, formuła nie uległa zmianie, ale sposób postrzegania mnie przez świata zmienił się. Wciąż jestem tą samą osoba, która jako 15-latka siedziała w klasie i pisała o swoich problemach. Tylko teraz robię to podróżując po świecie samolotem, ale wciąż piszę o moim życiu i przysięgam wszystkim moim fanom, że nigdy tego nie zmienię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz