piątek, 24 października 2014

Nick Jonas zdradza sekrety muskulatury!


http://www.bipamerica.com/product-images/celebrities-images/0nick%20jonas-1.jpg
Artystę mogliśmy ostatnio podziwiać w dość odważnej i szeroko komentowanej sesji zdjęciowej. Teraz piosenkarz postanowił podzielić się nami informacjami, jak udało mu się osiągnąć tak dobrą sylwetkę.

Przypominam, że Nick Jonas przyjął rolę boksera w serialu „Kingdom” i to właśnie przygotowania do zagrania tej postaci wymusiły sportową formę. Jak się okazało wysiłek naprawdę się opłacił, a muzyk może pochwalić się obecnie fantastyczną sylwetką oraz dużą pewnością własnego ciała.

Jak twierdzi: - Trenowałem naprawdę ciężko, kiedy pracowałem nad serialem Kingdom, gdzie gram boksera, co oczywiście wymusiło na mnie nabranie nieco innej sylwetki.

-  Było zdecydowanie dużo ćwiczeń i wiele dni bez jedzenia na jakie miałem ochotę, sama zielenina i naprawdę nudne żarcie, dlatego też pragnąłem pochwalić się rezultatem, ale teraz nie będę przez jakiś czas ściągał koszulki… spodni i koszulki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz