sobota, 11 października 2014

Nick Jonas - Tyle zamętu o moje mięśnie ...



http://www.moviepilot.de/files/images/0487/4636/Nick_Jonas.jpg
Piosenkarz wyznał, że w życiu nie spodziewał się, że jego muskulatura odbije się w mediach tak szerokim echem.

 Nick Jonas wyznał właśnie, że ostatnimi czasy czuje się jak Sofia Vergara, która nieustannie narzeka na fakt, że częściej mówi się o jej krągłościach niż zdolnościach aktorskich.

Jak twierdzi: - Niedawno czytałem artykuł o Sofii Vergarze, która próbuje zrobić wszystko, żeby ludzie zaczęli skupiać się na jej talencie, a nie pięknym ciele. Pomyślałem wtedy, o kurczę ... to jak u mnie!

- Ostatnio moja muskulatura robi tyle zamieszania, że chyba nigdy nie było o mnie głośniej! Niby to bardzo dobrze, bo każde zainteresowanie jest bardzo ważne, ale czasem człowiek chciałby zostać doceniony za coś więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz