piątek, 10 października 2014

Taylor Swift i randki z kotami?







http://imworld.aufeminin.com/story/20140422/taylor-swift-217935_w1000.jpg
Jeśli tylko ktoś odważy się zapytać piosenkarkę o jej życie miłosne, ta szybko żartuje i ucina temat.

I nie inaczej było tym razem, kiedy Taylor Swift podkreśliła, że właśnie nauczyła się doceniać własne szczęście i niezależność, więc nie chce ich nikomu poświęcać.

Chodzi oczywiście o wywiad dla magazynu "People", w którym piosenkarka przyznaje, że nie miała ostatnio szczęścia w miłości, przez co teraz zastanowi się sto razy zanim zdecyduje się na jakąkolwiek randkę.
Jak twierdzi: - Nie mam zamiaru iść na jakikolwiek kompromis dotyczący mojego szczęścia, dla nikogo ...Sama myśl o randkowaniu przyprawia mnie o atak paniki, bo od razu widzę 40 paparazzi z aparatami, więc odpuszczam. Mam dwa koty, które mnie uwielbiają i to mi na razie wystarczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz