środa, 22 października 2014

Fanka Miley przebrała się za sprzątaczkę i ...


http://www.supermusic.sk/obrazky/2612176_google.sk%20Miley%20Cyrus2-20131216-56.jpg
Ochrona piosenkarki przeżyła chwile grozy, kiedy okazało się, że niemal każdy może dostać się do prywatnych sektorów gwiazdy i to bez większych trudności.

Dziewczyna była bardzo pomysłowa, bo przebrała się za członka ekipy sprzątającej, co bez zbędnych pytań pozwoliło jej dostać się za kulisy - do prywatnych sektorów i garderoby Miley Cyrus!

Jak później twierdziła: - Oczywiście nie miałam na myśli nic złego, chciałam tylko skorzystać z okazji, żeby zobaczyć Miley i się przywitać - zresztą nie planowałam tego, wpadłam na pomysł kiedy zobaczyłam leżące na podłodze ubrania. Cała reszta okazała się bułką z masłem ...

- No może poza chwilą, kiedy faktycznie na nią wpadłam i ... nie mogłam wypowiedzieć słowa! Udało mi się wyjąkać "Hej", wtedy ona popatrzyła na mnie, uśmiechnęła się i poszła dalej. Można więc powiedzieć, że nawet jej nie poznałam, ale w sumie to może i dobrze, bo teraz mam kolejny cel i wyzwanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz