sobota, 25 października 2014

Nick Jonas - Wcale nie zerwałem się ze smyczy!


http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130401142304/lesmiserables/images/5/5b/Nick-jonas.jpg
Piosenkarz zaprzecza, jakoby jego lata po rozstaniu z Disneyem były bardzo "dzikie".

Nick Jonas postanowił sprostować ostatnie medialne doniesienia i zapewnić, że po zakończeniu współpracy z Disneyem zachowywał się bardzo normalnie i trudno tu mówić o jakiejś wielkiej zmianie postawy życiowej.

Jak twierdzi: - Wszyscy twierdzą, że zachowywałem się tak, jakby ktoś mnie spuścił ze smyczy, ale to nie do końca prawda. Oczywiście w końcu mogłem nacieszyć się swoją dorosłością, więc po prostu dobrze się bawiłem, ale nie należy się tu doszukiwać nic więcej.

- Poza tym, czy ktoś powinien się temu dziwić? Przez całe lata byliśmy związani z Disneyem i czy to się nam podobało, czy też nie, zmuszeni byliśmy do pewnego konkretnego stylu życia. Musieliśmy być zawsze grzeczni i uśmiechnięci, a przecież wiadomo, że prawdziwe życie tak nie wygląda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz