środa, 29 października 2014

Rihanna - Nie chcę żadnych facetów!


http://i.huffpost.com/gen/1572611/thumbs/o-RIHANNA-GRAMMYS-HAIR-570.jpg
Piosenkarka po raz kolejny postanowiła powiedzieć głośno, że nie szuka sobie mężczyzny!

Rihanna właśnie ujawniła swoje nowe perfumy, "Rogue Man" i przy okazji opowiedziała o swoim życiu uczuciowym, a właściwie jego braku, bo piosenkarka podobno nie szuka sobie partnera.

Jak twierdzi: - No jasne, że sprawdzałam, jak moje perfumy pachną na facetach, bo przecież o to chodzi. Co więcej, lubię je czuć, ale ... nie szukam na razie nikogo.

- Od tego powinniśmy zacząć naszą rozmowę, wtedy byłoby łatwiej uniknąć niepotrzebnych pytań - nie szukam nikogo, nie mam nikogo i dobrze mi z tym. Jeśli mam ochotę wąchać swoje nowe perfumy, to ... sama je noszę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz