niedziela, 2 listopada 2014

Taylor Swift - Nie jestem samotna!


http://cdn.stylisheve.com/wp-content/uploads/2012/07/Taylor-Swift-Hairstyles_02.jpg
Piosenkarka postanowiła wyjaśnić, że jest obecnie sama, ale nie samotna, a to wielka różnica!

Promocji nowego krążka ciąg dalszy, nic więc dziwnego, że Taylor Swift jest wszędzie pełno i nieustannie udziela kolejnych wywiadów - tym razem znowu wróciła do kwestii bycia singlem.

Jak twierdzi: - Pozwólcie mi, że już na samym początku coś wyjaśnię, bo mam wrażenie, że niektórzy nie potrafią tego zrozumieć - jestem sama, ale nie oznacza to, że jestem samotna - mam przy sobie mnóstwo bliskich ludzie, dzięki którym to uczucie jest mi obce.

- Przez ostatnie lata wiele się nauczyłam i już wiem, że czasem lepsze jest bycie singlem, którym się obecnie cieszę, niż bycie w nieszczęśliwym związku. Postanowiłam więc nie szukać na siłę i skupić się na sobie - i wiecie co, świetnie się z tym czuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz