niedziela, 2 listopada 2014

Demi Lovato - Przerażające kostiumy są the best!


http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/demi-lovato-2013-muchmusic-video-awards-04.jpg
Gwiazdka wyznała, że nigdy nie chciała przebierać się w "słodkie" halloweenowe wdzianka.

Demi Lovato wyznała właśnie, na co stawia w przypadku przebrań na Halloween - jej zdaniem zabawa jest tylko z tymi przerażającymi, bo taka okazja nadarza się tylko raz do roku.

Jak twierdzi: - Ile razy w ciągu roku można użyć sztucznej krwi? Dokładnie, tylko raz, więc trzeba to wykorzystać! Nie można więc stawiać na słodkie księżniczki i superbohaterki!

- Ja ostatnio zabrałam się za sukienkę z mojego teledysku "Let It Go" - porwałam ją na strzępy, wybrudziłam krwią i miałam gotowy strój dla zombie! O tak, to dopiero jest zabawa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz