sobota, 29 listopada 2014

Selena Gomez - Mam za co dziękować!

 http://scbeautyhigh.files.wordpress.com/2013/08/selena-gomez.jpg
Gwiazdka wyznała, że mimo ostatnich problemów, ma za co dziękować losowi.

Selena Gomez wyznała przede wszystkim, że była bardzo zaskoczona ciepłym przyjęciem jej ostatniego kawałka "The Heart Wants What It Wants", które dało jej wiele siły do działania.

Jak twierdzi: - Jestem bardzo podekscytowana, mogę świętować kolejny sukces, za co jestem niezmiernie wdzięczna. Pozytywna reakcja na mój muzyczny powrót była wręcz przytłaczająca i przypomniała mi, że mam dla kogo żyć.

- Wiecie co mi się coraz częściej przytrafia? Kiedy jestem w sklepie, to podchodzą do mnie dorosłe osoby i gratulują niesamowitej piosenki! Do tej pory nie mogłam liczyć na takie poparcie z ich strony, a teraz się to zmieniło. Naprawdę mam za co dziękować ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz