wtorek, 18 listopada 2014

Demi Lovato - Dieta budzi złe wspomnienia!

 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/03/06/article-2573491-1C125D1A00000578-392_634x803.jpg
Gwiazdka wyznała, że nie używa sformułowania "jestem na diecie", bo przypomina jej ono o kiepskiej przeszłości.

Demi Lovato przez długie lata zmagała się z zaburzeniami odżywiania, więc teraz stawia raczej na "zdrowy styl życia" niż "bycie na diecie" - w praktyce może to oznaczać to samo, ale sama nazwa nie budzi tak negatywnych skojarzeń.

Piosenkarka opowiedziała więc nieco o swoim nowym stylu życia, który owszem zakłada pilnowanie tego, co się zjada, ale raczej w celach zdrowotnych, a nie odchudzających.

Jak twierdzi: - Moje stare nawyki mogą powrócić bardzo łatwo, więc staram się dość restrykcyjnie pilnować swojego jadłospisu. Nie nazywam tego dietą, bo dla mnie sugeruje to termin medyczny, czego nie znoszę i nie chcę pamiętać.

- Korzystam za to z porad dietetyka, który podpowiada mi gotowe zestawy, dzięki którym jest mi nieco łatwiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz