wtorek, 18 listopada 2014

Demi Lovato - Jak pokochała swoje kształty?


http://justlia.com.br/JLBatalha/722231716_batalha-demi-lovato002.jpg
Gwiazda wyznała, że długo miała z tym problem, ale na szczęście kultura latynoska przyszła jej z pomocą.

Demi Lovato przez pewien czas miała bardzo wychudzoną sylwetkę, ale wynikało to z zaburzeń odżywiania, więc kiedy się z nimi uporała, wszystko wróciło do normy - tzn. bardzo kobiecych krągłości.

Piosenkarka długo nie mogła zaakceptować prawdziwej siebie, ale w końcu się udało, w czym pomogła podobno kultura latynoska, z której wywodzi się Demi.

Jak twierdzi: - Dorastałam w Stanach Zjednoczonych, więc zupełnie nie doceniałam swoich korzeni. Wydawało mi się, że wiem jak wygląda hiszpański typ urody i zupełnie do niego nie pasowałam, więc sobie odpuściłam. Okazało się jednak, że to był błąd – przecież ja mam latynoską sylwetkę! Dopiero wtedy dotarło do mnie, że nie ma się czego wstydzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz