czwartek, 20 listopada 2014

Czego obawia się Nicki Minaj?


http://i.huffpost.com/gen/1752072/thumbs/o-NICKI-MINAJ-570.jpg
Raperka wyznała właśnie, że jest jedna wizja, która prześladuje ją od dawna ...

Nicki Minaj wyznała, że wprawdzie jest bardzo zadowolona z kierunku, w jakim zmierza jej muzyczna kariera, ale gdzieś z tyłu głowy pojawiają się myśli, że pracuje zbyt intensywnie.

Szczególnie, że jej zdaniem została zesłana na ziemię, żeby być mamą i nie ma zamiaru z tego rezygnować, chociaż w obecnej sytuacji raczej nie myśli jeszcze o dziecku.

Jak twierdzi: - Mam zamiar wydać 6 swoich krążków, ale po piątym urodzić dziecko. Zastanawiam się, czy uda mi się pogodzić wtedy dom i wychowywanie maleństwa, bo musi się to odbyć z korzyścią dla dziecka. Nie chcę, żeby czuło się tak, jakby w ogóle nie miało mamy, bo ja ciągle pracuję.

- To jest właśnie moja największa obawa, że praca wpłynie negatywnie na moją rodzinę, a tego bym nie chciała. Marzę o rodzinnym domu, do którego wracam i mam nadzieję, że mój pracoholizm mi go nie odbierze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz