środa, 8 kwietnia 2015

Bella Thorne o graniu wrednej laski

http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/popcrush.com/files/2014/03/BellaThorne2.jpg

Gwiazdka wyznała, że rola w „The DUFF” była dla niej dużym wyzwaniem, bo jest zupełnie innym człowiekiem niż jej bohaterka.

Bella Thorne pojawia się w nadchodzącym filmie i bardzo przejmuje się kwestią, że jej rola jest jedyną niezabawną w tym projekcie, co było bardzo trudnym wyzwaniem.

Jak twierdzi: - To było bardzo interesujące i bardzo trudne jednocześnie, ponieważ ja uwielbiam rozśmieszać ludzi i chcę to robić każdego dnia, a tu nie mogłam. Dostałam jedyną w tym filmie rolę, która wymagała czegoś zupełnie innego, totalnie nieśmiesznego …

- Szczególnie że miałam przy sobie Mae i Robbie, które robiły sobie jaja 24 godziny na dobę i rozbawiały całe towarzystwo, musiałam wtedy zaciskać zęby … Chciałam być zabawna, ale musiałam grać wredotę, więc tak … to było bardzo trudne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz