niedziela, 1 marca 2015

Taylor Swift - Ostatnio płakałam, gdy ...


http://www.coupdemainmagazine.com/sites/default/files/10-7019/taylorswift-instylemag-nov14-6.jpg ... oglądałam filmik, podczas którego jedna z moich fanek odpakowywała prezenty gwiazdkowe ode mnie.

Taylor Swift podczas ostatniego wywiadu opowiedziała o tym, co ją bawi i co doprowadza ją do łez - chociaż w tym wypadku chodziło raczej o wzruszenie towarzyszący miłym doznaniom.

Jak twierdzi: - Wiecie co, ostatni raz płakałam jak bóbr, kiedy oglądałam filmik od mojej fanki, na którym uwieczniono jej reakcję na mój prezent - to było tak cudownie emocjonalne, że nie mogłam powstrzymać łez!

- Jeśli zaś chodzi o śmiech, to najczęściej się śmieję, kiedy wypiję trochę procentów. Wtedy wyśmieję się za wszystkie czasy, bo nie wiadomo czemu, wszystko wydaje mi się wtedy strasznie zabawne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz