niedziela, 1 marca 2015

Rita Ora o porannym wstawaniu


http://i1.irishmirror.ie/incoming/article3937639.ece/alternates/s615b/Rita-Ora.jpg
Piosenkarka wyznała, że nie znosi rano wstawać, ale i tak to robi, bo ma wtedy więcej czasu.

Rita Ora bez skrępowania opowiada o tym, że lubi sobie pospać, ale tego nie robi, bo ma wtedy wrażenie, iż marnuje czas, który można wykorzystać w lepszy sposób niż pielęgnowanie własnego lenistwa.

Jak twierdzi: - Nie ukrywam, często czuję się wtedy do bani, ale wstaję i tyle! Nauczyłam się tego już dawno temu, chociaż jak każdy wolałabym zostać w ciepłym łóżeczku.

- Czemu tak robię? Lubię swoją pracę i kiedy wstanę wcześniej, to mam poczucie, że mogę wszystko i nic mnie nie powstrzyma. Co z tego, że przez kilka godzin jestem średnio przytomna, później wszystko wraca do normy, a ja jestem Panią swojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz