środa, 14 stycznia 2015

Rita Ora – Uczyłam się od najlepszych!

http://www.redcarpet-fashionawards.com/wp-content/uploads/2014/04/484665553.jpg
Piosenkarka wyznała, że występ w The Voice jest dla niej tak ważny, iż postanowiła się wcześniej dobrze przygotować.

Rita Ora nie ukrywa, że włożyła dużo pracy i serca w swój udział w show, dlatego zanim pojawiła się w studio … oglądała wszystkie odcinki z udziałem swojej poprzedniczki, Kylie Minogue.

Jak twierdzi: - Może niektórym wydaje się to dziwne, ale chciałam być przygotowana na każdą możliwą sytuację, więc z uwagą śledziłam poczynania Kylie, bo ona była w tej roli genialna!

- Poza tym, musiałam znaleźć jakiś sposób na skołatane nerwy, które mogą popsuć najlepszą nawet zabawę, a ja chciałam się dobrze bawić w programie – przecież szukanie to jedno, a rozrywka dla widzów to drugie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz