niedziela, 4 stycznia 2015

Nicki Minaj szczerze o swojej aborcji

http://lifestyletabloids.files.wordpress.com/2014/06/nicki-minaj-hair-pictures.jpg
Raperka wyznała, że jako nastolatka musiała dokonać tego bardzo trudnego wyboru.

Nicki Minaj wyznała, że poddała się aborcji, kiedy była nastolatką, co okazało się najtrudniejszym doświadczeniem w jej całym życiu, o którym nigdy nie zapomniała.

Jak twierdzi: - Szczerze? Myślałam, że umrę. Byłam nastolatką, która nigdy wcześniej nie musiała podejmować takich decyzji, to było koszmarne przeżycie.

- Jeśli mam być szczera, to oczywiście nie byłam do końca przygotowana na takie decyzje ... Nie byłam gotowa, ale z drugiej strony nie miałam też nic, co mogłabym zaoferować temu maleństwu. Tak czy inaczej, prześladuje mnie to przez całe życie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz