wtorek, 16 grudnia 2014

Selena Gomez o swojej wrażliwości …



http://pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2013/04/selena-gomez-bindi-ellen-degeneres-lead.jpg?w=600
Piosenkarka wyznała, że jest jedna rzecz, którą lubi się chwalić, a mianowicie wrażliwość – chciałabym, żeby wszyscy wiedzieli, iż mam dobre serce.

Selena Gomez po części udowodniła to swoim wzruszającym występem na American Music Awards 2014, który był jej wielkim powrotem na scenę.

Jak twierdzi: - Nie wstydzę się tego, że jestem wrażliwcem, więc kiedy wzruszę się publicznie, to nie będę tego ukrywać – taka już jestem.

- Zresztą ktoś ostatnio zapytał mnie, jaka jest jedna rzecz, którą chciałabym, żeby ludzie o mnie wiedzieli i od razu znałam odpowiedź – oczywiście, że moje miękkie i dobre serce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz